gormtanten

Snack om allt och ingenting. Precis som alla andra ointressanta bloggar:)

Julporslin

Publicerad 2013-12-19 09:15:16 i Vardag

Eftersom jag är ledig / arbetslös så passar barnen på att vara sjuka. Hosta och feber och jag är inne för 5:e dagen i rad. Jag känner att mitt tålamod inte är det bästa och har behov att röra på mig. 
Har fått ont i magen och funderar på vad det beror på. Fel kost är en teori. Slarvat med grönsaker och ätit en hel del kolhydrater från bröd och pasta. 
Får väl skärpa mig. 
Kram k

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

gormtanten

Jag är 41 år och har 3 barn,en född oktober 2010,, en kille på 11 år och en tjej på 17år. Sambo sedan 22 år tillbaka - vi har alltså inte lyckats gifta oss. Jobb 50 % och reumatism 50 %. Sonen på 10 år har grav språkstörning och lätt utvecklingsstörning. En man som Al Bundy. Det stora intresset är dans och godsaker men kommer mest att blogga om sådana saker som stör mig, kanske mest för att få skriva av mig o kanske för att jag någon gång ska ta tag i saken och förändra livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela