gormtanten

Snack om allt och ingenting. Precis som alla andra ointressanta bloggar:)

Särskola

Publicerad 2013-11-13 17:26:05 i Vardag

För nästan ett år sedan bad jag om att min son ska följa särskolans läroplan. Trots detta har skolan inte tagit upp ärendet i nämnden. Vi hade i dag möte på skolan och självklart var inte rektorn där för att svara på våra frågor. Börjar bli  
rätt less på skolans sätt att hantera dessa viktiga beslut. I nästa vecka är det jag som åker och besöker en annan skola för eventuellt byte.
Kram k

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

gormtanten

Jag är 41 år och har 3 barn,en född oktober 2010,, en kille på 11 år och en tjej på 17år. Sambo sedan 22 år tillbaka - vi har alltså inte lyckats gifta oss. Jobb 50 % och reumatism 50 %. Sonen på 10 år har grav språkstörning och lätt utvecklingsstörning. En man som Al Bundy. Det stora intresset är dans och godsaker men kommer mest att blogga om sådana saker som stör mig, kanske mest för att få skriva av mig o kanske för att jag någon gång ska ta tag i saken och förändra livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela