gormtanten

Snack om allt och ingenting. Precis som alla andra ointressanta bloggar:)

Arbete

Publicerad 2009-08-08 15:21:29 i Vardag

Känner mig super trött o borde köpt koffeintabletter till kvällens jobb. Börjar om 45 minuter. Har sjutsat C till barnvakt och inhandlat det vi behöver med oss på resan så nu behöver vi bara packa i morgon. Värmen är ju underbar, 28 grader o sol, perfekt badväder men vi dödliga jobbar ju. Kommer hem den 17 och den 18 kommer strix tv. Lärare till umeå är klart så nu är schemat på g. några punkter att fixa innan jag åker. Fick kallelse till telefonförhör hos polisen. Innebär det att de hittat något? Måste ringa dem från Cypern på måndag. Nu ska jag jobba snart först sminka mig lite. Köpte ny bikini i dag, 80:- bra va?
Kram k
Njut av värmen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

gormtanten

Jag är 41 år och har 3 barn,en född oktober 2010,, en kille på 11 år och en tjej på 17år. Sambo sedan 22 år tillbaka - vi har alltså inte lyckats gifta oss. Jobb 50 % och reumatism 50 %. Sonen på 10 år har grav språkstörning och lätt utvecklingsstörning. En man som Al Bundy. Det stora intresset är dans och godsaker men kommer mest att blogga om sådana saker som stör mig, kanske mest för att få skriva av mig o kanske för att jag någon gång ska ta tag i saken och förändra livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela