gormtanten

Snack om allt och ingenting. Precis som alla andra ointressanta bloggar:)

Jobbig dag!

Publicerad 2009-07-08 22:45:11 i Vardag

Min dag har inte varit rolig i dag. Chefen på jätte dåligt hunör o allt jag gjorde var fel. Det är inte lätt alla ggr att skilja på jobb och privat. Åkte till jobbet även på kvällen för att fixa lite - kanske för att få lite egen tid. Men kommentaren när jag kom hem var: Hoppas all personal gick hem 8 för mer kan jag inte betala för....o jag som inte kan säga år folk att sluta jobba. Vi måste ju få ordning på bygget. Nu måste jag lägga in min kunskap i det här. Jag är ju faktiskt vice vd och ingen praktikant som inte kan jobba.  Rättvisa i hemmet är det inte heller jag vet faktiskt inte vad som hänt.......kanske är det en 40 års kris eller en ekonomisk sådan. Jag vet faktiskt inte. Ingen vän har jag att ventilera med heller. Saknar faktiskt Umeå o det liv jag hade. Kanske borde jag skita i allt o flytta hem igen? Vad tjänar livet till egentligen förutom barnen kanske borde jag utnyttja min chans att bara vara ledig. I bland blir jag så trött på allt. Men vem blir inte det?
Kram k

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

gormtanten

Jag är 41 år och har 3 barn,en född oktober 2010,, en kille på 11 år och en tjej på 17år. Sambo sedan 22 år tillbaka - vi har alltså inte lyckats gifta oss. Jobb 50 % och reumatism 50 %. Sonen på 10 år har grav språkstörning och lätt utvecklingsstörning. En man som Al Bundy. Det stora intresset är dans och godsaker men kommer mest att blogga om sådana saker som stör mig, kanske mest för att få skriva av mig o kanske för att jag någon gång ska ta tag i saken och förändra livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela