gormtanten

Snack om allt och ingenting. Precis som alla andra ointressanta bloggar:)

Dans

Publicerad 2009-11-09 08:26:48 i Vardag

Lördagens danslektioner gick bra, föräldrarna uppskattade att jag tog mig tid och ringde runt. Det är bra att man tar klokabeslut i bland. Åkte ju nattågför en dyr penning. Fick kupé granne med toaletten så den lät hela natten. Måste klaga, var riktigt trött i går. Mamma mötte mig för frukost 06.45i söndags såvi hade en trevlig pratstund. Barnen fick fira farsdag påkvällen eftersom deras far arbetade. Vi firar ju inte sådanadagar särskilt mycketmen lite tårta och en biltidning passar ju bra. Har världens bunt med bokföring att göra,revisorn vill ha in vårens papper. Ska börja i kvällomjag bara orkar efter jobbet. Har hittat danslokal här i Flen, det behövs bara en dansmatta så är allt okej. Planerar ha lite prova på under december så kan man köra igång i januari.
Vill bara berätta att Al´s bror med kompis är här och fixar med vinden så snart är även den varm, tusen tack att det sker något även om det kostar pengar. Appropå det. Kronofogden - Jag= 0-1 i ärende, bra va.
Jag visste jag gjort rätt!
Kram k

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

gormtanten

Jag är 41 år och har 3 barn,en född oktober 2010,, en kille på 11 år och en tjej på 17år. Sambo sedan 22 år tillbaka - vi har alltså inte lyckats gifta oss. Jobb 50 % och reumatism 50 %. Sonen på 10 år har grav språkstörning och lätt utvecklingsstörning. En man som Al Bundy. Det stora intresset är dans och godsaker men kommer mest att blogga om sådana saker som stör mig, kanske mest för att få skriva av mig o kanske för att jag någon gång ska ta tag i saken och förändra livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela