gormtanten

Snack om allt och ingenting. Precis som alla andra ointressanta bloggar:)

Grattis Camilla

Publicerad 2010-11-07 18:33:49 i Vardag

Borde jag ha skrivit i går men jag kom ju i alla fall ihåg att ringa. Funderar på om mina bröder kom ihåg din födelsedag eftersom jag inte ringt och sagt något. Man funderar också på om i fall min storebror kom i håg att tända ljus på pappas grav i helgen eftersom lillebror jobbade utanför stan. Jag har ju tagit det ansvaret när jag bodde i Umeå och det är ju inte mina svägerskors ansvar tycker jag. C har sovit hos farmor lördag till söndag men tyvärr hinner det inte gå många minuter innan vi har olika uppfattningar om någonting nu när han är hemma. Har varit så trött att det är svårt att vila när man kan. Al har varit ledig i dag och burit på King en hel del. Åter en sådan dag då han bara sover om han får snutta bröst eller gunga i famnen. Kan man skämma bort bäbisar? Jag tror inte det, ingen mår väl dåligt av att ha det mysigt eller kommer det här att slå tillbaka senare?
Lovat C att baka. I kväll blir det chokladrutor ( kakor med pärlsocker på ). Det har blivit så fruktansvärt mörkt ute och Flen borde fixa bättre belysning ute sen får ni inte tro att jag nu är rasistisk men det borde vara lag på att alla mörka människor måste ha reflex, höll på att köra på en som sneddade över gatan här om dagen.  Klockan är halv sju nu men den känns som tio. Får man gå o sova nu?
I morgon blir det till att ta tag i o prata med kommunen.
Kram k

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

gormtanten

Jag är 41 år och har 3 barn,en född oktober 2010,, en kille på 11 år och en tjej på 17år. Sambo sedan 22 år tillbaka - vi har alltså inte lyckats gifta oss. Jobb 50 % och reumatism 50 %. Sonen på 10 år har grav språkstörning och lätt utvecklingsstörning. En man som Al Bundy. Det stora intresset är dans och godsaker men kommer mest att blogga om sådana saker som stör mig, kanske mest för att få skriva av mig o kanske för att jag någon gång ska ta tag i saken och förändra livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela