gormtanten

Snack om allt och ingenting. Precis som alla andra ointressanta bloggar:)

Hinner inte...

Publicerad 2010-11-11 18:19:59 i Vardag

Det är nog första gången jag har den här känslan att jag inte hinner med ens de enklaste sysslorna. King sover inte många minuter i sträck utan mig brevid sig så bara att hinna blogga eller typ fixa disken tar sin tid. Måste dock säga att jag blivit helt beroende av min nya telefon. Att läsa tidningen, mail etc. när som helst är helt underbart. Jag visste inte att en teknisk pryl kunde skapa ett sådant beroende. Jag går ingenstans utan min Iphone längre. I morgon har jag föräldra samtal på A´s skola och ni ska inte tro att det är kvart samtal som förr i tiden. Läraren har lagt 1,5 timme till sitt förfogande, tror ni King är snäll så länge? Har ju inte så stor lust att slänga fram tutten hur som helst ( manlig lärare). Inte har jag gått ner i vikt något mer heller, har alltså 10 kilo kvar att gå ner och jag måste försöka få igång min mage bättre det är som om det fortfarande inte fungerar normalt. Kul för er att veta eller hur?
Funderar på hur man ska göra i jul, mamma ringde och undrade om vi är hemma för hon vill gärna komma hit. Jag vet faktiskt inte hur vi gör, kan man fira jul utomlands och ha tomte på fel dag när man har barn?
Al kan vara ledig kanske en vecka och han vill ju åka bort i så fall. Frågan är ju för vilka pengar. Ta tag i o sälja grejer på blocket skulle ju ge en hel del men är ju också ett otroligt arbete att fota och lägga ut för att sedan kanske inte få det sålt.
Fick tillslut pengar från försäkringskassan och gissa vart de gick? Jo till räkningar - kul va?
Men jag har ju i alla fall min telefon.....
Kram k

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

gormtanten

Jag är 41 år och har 3 barn,en född oktober 2010,, en kille på 11 år och en tjej på 17år. Sambo sedan 22 år tillbaka - vi har alltså inte lyckats gifta oss. Jobb 50 % och reumatism 50 %. Sonen på 10 år har grav språkstörning och lätt utvecklingsstörning. En man som Al Bundy. Det stora intresset är dans och godsaker men kommer mest att blogga om sådana saker som stör mig, kanske mest för att få skriva av mig o kanske för att jag någon gång ska ta tag i saken och förändra livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela