gormtanten

Snack om allt och ingenting. Precis som alla andra ointressanta bloggar:)

Nu är jag så där irriterad igen, det är so...

Publicerad 2010-11-21 12:23:31 i Vardag

Nu är jag så där irriterad igen, det är som om humöret inte går att styra. Nog för att jag får sova lite väl lite men ändå jag borde kunna tackla det. Hade ju fått igång datorn men nu har den samma fel igen måste alltså lämna in den. Min äldre son säger fula ord och visar mig fingret titt som tätt och jag vet faktiskt inte hur jag ska få honom att förstå att man inte gör så, det är inget trevligt beteende. Har sagt att jag blir ledsen när han gör så, låtit honom gå in på sitt rum samt till och med hotat att tejpa hans fingrar om han inte slutar men ingenting hjälper. Någon som har ett knep som fungerar? Kram k

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

gormtanten

Jag är 41 år och har 3 barn,en född oktober 2010,, en kille på 11 år och en tjej på 17år. Sambo sedan 22 år tillbaka - vi har alltså inte lyckats gifta oss. Jobb 50 % och reumatism 50 %. Sonen på 10 år har grav språkstörning och lätt utvecklingsstörning. En man som Al Bundy. Det stora intresset är dans och godsaker men kommer mest att blogga om sådana saker som stör mig, kanske mest för att få skriva av mig o kanske för att jag någon gång ska ta tag i saken och förändra livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela