gormtanten

Snack om allt och ingenting. Precis som alla andra ointressanta bloggar:)

Samtal

Publicerad 2010-11-12 12:57:29 i Vardag

Har så varit på föräldra samtal på A´s skola och allt gick jätte bra. Hon sköter sig och gör sina läxor. Vet att vi kanske ibland har för stora krav på henne men det är ju bara för att hon ska få det lättare på gymnasiet sen. För mig skulle det vara okej om hon bara hade g i allt fast nu är hon ju mycket bättre än så. Valmöjligheten blir ju större ju högre betyg man har det går ju inte att komma ifrån.

De som hyr huset har jag inte hört av alls, inget kontrakt är tillbaka skickat och inga pengar insatta på mitt konto. Börjar bli lite smått orolig över detta, kanske skulle jag ha granskat de bättre men hade ju ingen möjlighet att åka till Umeå just nu. Åker ju upp den 3 december o då får jag väl granska de bättre. Fick nyss ett sms där det stod att tjejen legat på sjukhus o det borde man ju inte ljuga om. Kanske är de okej ändå.
Annars så är det fredag och C kommer snart från skolan. har inte hunnit vila något i dag så det blir väl godnatt redan tidigt i kväll är ju ändå ingen fantast av Idol och mycket annat är det ju inte på tv.

Familjen är fortfarande förkyld men det är bara King som får vara hemma, de andra får snuva på där de är. Jag har i alla fall klarat mig än så länge.
Vi hörs, kram k

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

gormtanten

Jag är 41 år och har 3 barn,en född oktober 2010,, en kille på 11 år och en tjej på 17år. Sambo sedan 22 år tillbaka - vi har alltså inte lyckats gifta oss. Jobb 50 % och reumatism 50 %. Sonen på 10 år har grav språkstörning och lätt utvecklingsstörning. En man som Al Bundy. Det stora intresset är dans och godsaker men kommer mest att blogga om sådana saker som stör mig, kanske mest för att få skriva av mig o kanske för att jag någon gång ska ta tag i saken och förändra livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela