gormtanten

Snack om allt och ingenting. Precis som alla andra ointressanta bloggar:)

Vart är glädjen?

Publicerad 2010-11-13 12:38:22 i Vardag

Känner mig så fruktansvärt trött, uttömd och som världens sämsta mamma. Att ha äldsta sonen hemma från klockan 13.20 på dagarna tar på, hinner ju inte vila själv. Sen har jag inte ork att sysselsätta honom heller och han är ju så dålig på att leka själv. Känner mig alltså mest som en gnällig mamma som klagar på allt. Vi bråkar en hel del C och jag. Han hotar med allt möjligt o jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till med honom. Al har försökt komma hem lite tidigare denna vecka men C o jag har redan hunnit ha så många duster med varandra när han kommer att båda är på piss dåligt humör vilket självklart går ut över Al och vi också blir osams. Barn uppfostran är svårt, gör jag rätt?

Just nu är det ovanligt tungt att handla, laga mat o allt man ska hinna med här i livet. Kaffet är tillbaka i mitt liv o dricker fler och fler koppar per dag fast det hjälper ju inte mot någon trötthet så egentligen kan jag lika gärna skippa det. Varför ska man inte äta ginseng när man ammar?

Kram k

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

gormtanten

Jag är 41 år och har 3 barn,en född oktober 2010,, en kille på 11 år och en tjej på 17år. Sambo sedan 22 år tillbaka - vi har alltså inte lyckats gifta oss. Jobb 50 % och reumatism 50 %. Sonen på 10 år har grav språkstörning och lätt utvecklingsstörning. En man som Al Bundy. Det stora intresset är dans och godsaker men kommer mest att blogga om sådana saker som stör mig, kanske mest för att få skriva av mig o kanske för att jag någon gång ska ta tag i saken och förändra livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela