gormtanten

Snack om allt och ingenting. Precis som alla andra ointressanta bloggar:)

Grattis Anders

Publicerad 2010-10-26 20:04:39 i Vardag

Grattis lillebror Anders på din födelsedag, hur känns det att fylla 27 + några år till?
Om jag varit rik jag köpt dig en Ferrari och fyllt den med bensin men vad gör man när man är kulturarbetare?
Att jag valde fel yrke vad gällande pengar är ju helt klart men den glädje som mitt jobb många gånger gett är nog (kanske) värt mer än pengar. Tur för dig att du tjänar egna pengar och inte valde dansen som ditt levebröd.
Många kramar syrran.

Kommentarer

Postat av: Lillebror

Publicerad 2010-10-27 16:14:37

Tack :) Ska försöka slå till på en så fort börsen börjar ta fart :). Man blir inte rik på att jobba i detta land. Tur att man har en härlig familj istället. Det är viktigare än snabba saker på vägen.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

gormtanten

Jag är 41 år och har 3 barn,en född oktober 2010,, en kille på 11 år och en tjej på 17år. Sambo sedan 22 år tillbaka - vi har alltså inte lyckats gifta oss. Jobb 50 % och reumatism 50 %. Sonen på 10 år har grav språkstörning och lätt utvecklingsstörning. En man som Al Bundy. Det stora intresset är dans och godsaker men kommer mest att blogga om sådana saker som stör mig, kanske mest för att få skriva av mig o kanske för att jag någon gång ska ta tag i saken och förändra livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela