gormtanten

Snack om allt och ingenting. Precis som alla andra ointressanta bloggar:)

Grattis på 15 års dagen!

Publicerad 2010-10-04 09:41:13 i Vardag

Till min prinsessa som blivit så stor. Tänk dig 15 år redan. Det är ju tur att man får ha dig hemma åtminstånde några år till. Jag vet att du inte läser min blogg men vill ändå säga grattis här eftersom det är min port till omvärlden på dagarna när du är i skolan. Nya lillebror kom ju inte i natt i alla fall så vi hann ju sjunga i morse och jag hoppas han väntar till i morgon så att ni slipper dela denna dag i framtiden. Vill bara säga:
Älskar dig av hela mitt hjärta och lite till. <3 <3 <3
Puss Puss, mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

gormtanten

Jag är 41 år och har 3 barn,en född oktober 2010,, en kille på 11 år och en tjej på 17år. Sambo sedan 22 år tillbaka - vi har alltså inte lyckats gifta oss. Jobb 50 % och reumatism 50 %. Sonen på 10 år har grav språkstörning och lätt utvecklingsstörning. En man som Al Bundy. Det stora intresset är dans och godsaker men kommer mest att blogga om sådana saker som stör mig, kanske mest för att få skriva av mig o kanske för att jag någon gång ska ta tag i saken och förändra livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela