gormtanten

Snack om allt och ingenting. Precis som alla andra ointressanta bloggar:)

Hemma igen!

Publicerad 2010-10-10 13:10:09 i Vardag

Så fick vi komma hem i går eftermiddag och grabben sköter sig exemplariskt än så länge. Är rätt trött och brösten värker som bara den. Viktnedgången blev bara - 5 kilo men kanske händer det något när magen kommer igång efter alla stillsamma dagar. Al frågade hur länge jag ska vara tjock......jag vet inte om 8 veckor får man börja träna. Får ta ett gram i taget eller hur? Jag vet att jag är lite vikt fixerad, har varit det hela mitt liv, andra kan väga vad de vill men jag själv mår inte bra med övervikt. Ryggen blir ondare och psyket med. Hade ganska mycket problem med maten i mina tonår och passar mig noga för att ramla dit igen. Lovat C en promenad med barnvagn i eftermiddag. Al är tack o lov ledig bara jobbat någon timme. C sitter millimeter ifrån mig hela tiden han har ju varit hos farmor i 3 dagar så nu är han mammig. Ska nu vila en stund innan King vaknar.
Ha det så gott, Kram k

Kommentarer

Postat av: Seija

Publicerad 2010-10-11 21:23:18

Grattis till Kingen! Läste att du har fått en son. Må nu så bra båda två och njut av tillvaron! Tiden går så fort!

Kramar Seija

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

gormtanten

Jag är 41 år och har 3 barn,en född oktober 2010,, en kille på 11 år och en tjej på 17år. Sambo sedan 22 år tillbaka - vi har alltså inte lyckats gifta oss. Jobb 50 % och reumatism 50 %. Sonen på 10 år har grav språkstörning och lätt utvecklingsstörning. En man som Al Bundy. Det stora intresset är dans och godsaker men kommer mest att blogga om sådana saker som stör mig, kanske mest för att få skriva av mig o kanske för att jag någon gång ska ta tag i saken och förändra livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela