gormtanten

Snack om allt och ingenting. Precis som alla andra ointressanta bloggar:)

Nervös

Publicerad 2010-10-21 12:34:33 i Vardag

Känner mig nervös i magen på något sätt fast att jag ska vara ledig och mysa med bäbis. Har ju inte fått allt pappersarbete gjort som jag borde och ännu struligare blir det när de anställda inte lämnar in i tid. Funderar på om de ska få bli utan lön denna månad, de som inte lämnat in alltså fick ju göra flera utbetalningar förra månaden. Jag kan ju inte bokföring så när allt inte blir samlat så blir det jättestruligt tycker jag. Har redan gjort fel på en del saker som revisorn måste hjälpa mig att reda ut. Det är nog detta som spökar i maggropen. Annars så har jag dammsugat i dag så vi får se hur magen mår sen. Var ju på Bvc i går och då la sköterskan om mitt sår med. Det var bara på ett ställe som det blivit en liten ficka som inte var läkt. Hur det ser ut inne i magen vet jag ju inte men det känns konstigt när man sträcker på sig. Kanske borde jag skriva en priolista så att jag gör något varje dag. Man blir ju stressad för ingenting.
Sköt om er, kram k

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

gormtanten

Jag är 41 år och har 3 barn,en född oktober 2010,, en kille på 11 år och en tjej på 17år. Sambo sedan 22 år tillbaka - vi har alltså inte lyckats gifta oss. Jobb 50 % och reumatism 50 %. Sonen på 10 år har grav språkstörning och lätt utvecklingsstörning. En man som Al Bundy. Det stora intresset är dans och godsaker men kommer mest att blogga om sådana saker som stör mig, kanske mest för att få skriva av mig o kanske för att jag någon gång ska ta tag i saken och förändra livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela