gormtanten

Snack om allt och ingenting. Precis som alla andra ointressanta bloggar:)

Presentproblem

Publicerad 2010-10-03 11:51:49 i Vardag

Helst skulle man ju vilja ge sin lilla skrotfia allt hon önskar sig men det har inte varit det lättaste att få tag på. Det märks att man bor på en mindre ort och att även Nyköping och Eskilstuna är mindre städer. Helt omöljigt att bara hitta en del småsaker som står på önskelistan. Postorder via internet finns ju såklart men det är ju lite leverans tider på sådana saker. Letar även efter ett skötbord i rimmlig prisklass inte heller helt lätt att hitta.

Varför sänds det så dåliga program på tv? Förr i tiden kunde man ju i alla fall se någonting bra en fredag eller lördag kväll. Nu går de alla möjliga dagar, såg att Robinsson ska börja igen. Nu på torsdagar klockan 8. Räknas inte det till familje program. Min C går ju och lägger sig då. Likadant är det med en hel del program. 20.00 är en populär tid att sända på vilket innebär att man som vuxen också missar programmen när det ska borstas barntänder etc. Det kanske är äldre människor som sitter på tv´s programplanering. De utan barn som tror man kan se på tv när som helst. Det är tur man betalar mycket dyra pengar till Viasat så att man åtminstånde kan spela in vissa program när man hämtar från träning eller duschar barn. Ja jag är ju hemma på dagarna så inspelningarna hinner jag ju se men tycker synd om er andra som missar alla dessa världelösa program som inte handlar om så gott som ingenting Har jag klagat klart nu?

Värkar som vanligt men ingen bäbis än. Skulle vara tråkigt om han kommer i dag. Då blir det in och föda och så hem igen för man kan ju inte missa sin prinsessas födelsedag.
Sköt om er, kram k

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

gormtanten

Jag är 41 år och har 3 barn,en född oktober 2010,, en kille på 11 år och en tjej på 17år. Sambo sedan 22 år tillbaka - vi har alltså inte lyckats gifta oss. Jobb 50 % och reumatism 50 %. Sonen på 10 år har grav språkstörning och lätt utvecklingsstörning. En man som Al Bundy. Det stora intresset är dans och godsaker men kommer mest att blogga om sådana saker som stör mig, kanske mest för att få skriva av mig o kanske för att jag någon gång ska ta tag i saken och förändra livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela