gormtanten

Snack om allt och ingenting. Precis som alla andra ointressanta bloggar:)

Skvaller

Publicerad 2010-10-13 11:03:37 i Vardag

Ja eftersom tidningarna redan luskat ut att vi numera har mer eller mindre kända personer som bor på hotellet så kan jag ju lika gärna berätta. Filmteamet som filmar amerikanska versionen av Män som hatar kvinnor bor hos oss just nu. Själva huvudpersonerna bor inte men filmteam och statister så ingen brådska för att få autografer. När tidningarna ringde så sa vi så klart: Inga kommentarer och så får det väl förbi men 25 rum är i alla fall bokade i några dagar.
Annars är allt lugnt, mamma på besök i dag. Dammsuger och står i. Någon som harr tips på presenter till en man som fyller 42? Jag sa ju att det skulle bli tätt mellan tårtorna i oktober. På fredag gäller det men har inte en idé om vad jag ska hitta på. Kanske en badbalja till King??? Skojar bara. Ge mig tips, snälla.
Ha en skön höstdag, kram k

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-16 00:29:10

Vad sägs om en badbalja till 42 åringen ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

gormtanten

Jag är 41 år och har 3 barn,en född oktober 2010,, en kille på 11 år och en tjej på 17år. Sambo sedan 22 år tillbaka - vi har alltså inte lyckats gifta oss. Jobb 50 % och reumatism 50 %. Sonen på 10 år har grav språkstörning och lätt utvecklingsstörning. En man som Al Bundy. Det stora intresset är dans och godsaker men kommer mest att blogga om sådana saker som stör mig, kanske mest för att få skriva av mig o kanske för att jag någon gång ska ta tag i saken och förändra livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela