gormtanten

Snack om allt och ingenting. Precis som alla andra ointressanta bloggar:)

Söndag / Måndag

Publicerad 2010-10-25 17:59:45 i Vardag

Söndagen gick åt att rensa kläder i alex rum, hänga upp och gå ner i källaren med de. Jag hann inte klart för galgarna tog slut. Skulle ha varit i väg och köpt i dag men tröttheten tog över så vi har sovit en bra stund i dag bäbis och jag. Hade lite bråk med C i morse han är så otroligt sen på att klä sig så taxin får stå o vänta. När jag hämtade från fritids blev det också lite tjafs fast jag mutade med en glass på hemvägen så att han inte skulle dö av hunger. Dålig och obestämd mamma jag vet men man orkar inte tjafsa jämt. Vad som gör saken svårare är ju att hans pappa ger barnen allt de pekar på. Jag anser att man inte ska belöna dåligt beteende men C är duktig på att spela ut oss mot varandra så sen är det vi som bråkar. Alex har inställd jazz i dag vilket kräver skjuts för att hinna i rätt tid till baletten. Ska anmäla mig som vikarie så fort man är läkt i magen. Det svider en hel del fortfarande och tarmarna fungerar fortfarande inte som förr.
Nu vaknar han, barn har radar så fort man gör något vuxet eller hur?
Kram k

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

gormtanten

Jag är 41 år och har 3 barn,en född oktober 2010,, en kille på 11 år och en tjej på 17år. Sambo sedan 22 år tillbaka - vi har alltså inte lyckats gifta oss. Jobb 50 % och reumatism 50 %. Sonen på 10 år har grav språkstörning och lätt utvecklingsstörning. En man som Al Bundy. Det stora intresset är dans och godsaker men kommer mest att blogga om sådana saker som stör mig, kanske mest för att få skriva av mig o kanske för att jag någon gång ska ta tag i saken och förändra livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela