gormtanten

Snack om allt och ingenting. Precis som alla andra ointressanta bloggar:)

Tack

Publicerad 2010-10-20 14:38:24 i Vardag

Tack för alla fina bäbiskläder vi fått av släkt och vänner. Man får ju nästan dåligt samvete när man får så många fina saker. Säg till om ni vill ha något bakat så kan jag åtminstånde ge något tillbaka. Var och vägde King i morse och han har inte gått upp så mycket i vikt. Ska ge lite tillägg så att mina såriga bröst får vila lite. Han vill ju snutta hela tiden och kanske är det för att han är lite hungrig vi får väl se om det hjälper. Al var i alla fall och köpte en badbalja och en babysitter i går så nu kan King få bada på riktigt och inte bara bli avtvättad i kökshon. Inte för jag tror det spelar honom någon roll men ändå. Funderar på vad man ska hitta på för skoj med barnen på höstlovet. Al kan vara ledig lite men för att han ska kunna koppla av så måste vi nästan överge vårt hem några dagar annars åker han till jobbet ändå. Om någon har ett bra tips på höstlovsskoj så skriv gärna. Fick höra något bra i dag; Flen blir bättre - nu kan man köpa smink på Ica - helt otroligt. Kanske går utvecklingen framåt även här. Däremot så när jag körde genom stan i går så hann jag se så otroligt många a-lagare att man nästan blir mörkrädd. Finns det ingen hjälp för dessa människor? Hur kan de få handla på systemet när de är påverkade?
Sitter på bänkar och dricker helt öppet och ändå blir de inte tillsagda. Skulle man själv göra samma sak så skulle man väl få besök av polisen omgående. Tror ni inte det?
Låg med värsta migränen i går kväll och i natt och måste bara tipsa om att produkten Zomig Nasal nässpray är den som fungerar riktigt bra. Svindyr; 100:- per dos men den hjälper i alla fall mig. Finns på apoteket.

Snart dax att hämta storebror i huset, hoppas han är på bra humör så att kvällen blir trevlig och inte en kväll i trotshumörs tecken.
Sköt om er, kram k

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

gormtanten

Jag är 41 år och har 3 barn,en född oktober 2010,, en kille på 11 år och en tjej på 17år. Sambo sedan 22 år tillbaka - vi har alltså inte lyckats gifta oss. Jobb 50 % och reumatism 50 %. Sonen på 10 år har grav språkstörning och lätt utvecklingsstörning. En man som Al Bundy. Det stora intresset är dans och godsaker men kommer mest att blogga om sådana saker som stör mig, kanske mest för att få skriva av mig o kanske för att jag någon gång ska ta tag i saken och förändra livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela