gormtanten

Snack om allt och ingenting. Precis som alla andra ointressanta bloggar:)

Tankar

Publicerad 2010-10-29 11:58:49 i Vardag

Min hjärna fungerar inte normalt. Nog för att jag brukar vara glömsk men nu kan jag inte komma ihåg var jag har att prioritera, hjärnan jobbar som i bomull. Ringde i alla fall Dialect och de sa att service tar tid och att det räcker att komma in med Alex telefon på måndag.  Nu har jag ju en bra svägerska och bror så de visste hur man skulle nollställa telefonen och få den att starta upp så nu fungerar den igen, kanske borde jag lära upp killarna på Dialect? Det är Halloween disco på C ´s skola i kväll och han vill gå. Självklart säger jag men han har ingen att gå med. Han säger att han kan gå själv vilket säkert fungerar jättebra men jag tycker så synd om honom att han inte har någon bästis att gå med. Gå ensam kan ju inte vara så roligt, tänk om han blir ledsen och vill hem o sen förstår ingen honom. Al jobbar sent samt långpass hela helgen eftersom all service personal ville vara ledig samma helg. Det blir en lång helg för mig med C då. Det känns lite jobbigt att man känner sig orolig för att vara ensam med honom en hel helg - vad ska vi hitta på för att få dagarna att gå? Tänkte han skulle få vara ledig på lovet men kanske tar jag mig åter vatten över huvudet. Al ska ju jobba som vanligt.
Hjärnsläpp.......
Kram k

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

gormtanten

Jag är 41 år och har 3 barn,en född oktober 2010,, en kille på 11 år och en tjej på 17år. Sambo sedan 22 år tillbaka - vi har alltså inte lyckats gifta oss. Jobb 50 % och reumatism 50 %. Sonen på 10 år har grav språkstörning och lätt utvecklingsstörning. En man som Al Bundy. Det stora intresset är dans och godsaker men kommer mest att blogga om sådana saker som stör mig, kanske mest för att få skriva av mig o kanske för att jag någon gång ska ta tag i saken och förändra livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela