gormtanten

Snack om allt och ingenting. Precis som alla andra ointressanta bloggar:)

Uppdatering

Publicerad 2010-10-17 13:31:37 i Vardag

Usch vad jag varit dålig på att blogga. Det är som om jag inte gör något så ingenting finns att skriva. Tänkte ju inte att det skulle bli en bäbis blogg och bara handla om vår lilla King Lucas. Al fick några tröjor, biljetter till Monster jam i globen att gå med Casper, en nappflaska om han känner för att ge King mat fast han får köpa välling själv. Lite lotter. Hade helst köpt honom en mobil när hans krånglar som bara den men det är något som han måste få välja själv. Jag har ny mobil i alla fall så nu kan man ringa mig och höra vad jag säger. Alex har ju inte kunnat skicka sms till mig på över ett år men med ny mobil i min hand så funkar även det. Gick min mer eler mindre första promenad i går. 1,5 km x 2 och det blev alldeles för långt. Var helt slut efter det mår dock bättre men i bland svider det ganska bra i magen. Min stackars storebror hade missat att jag skickat sms från bb och berättat om King så han blev lite förtvivlad när han hörde att han föddes den 6 oktober och han såg smset den 15. Trodde att alla läste sms men nu vet jag bättre. Vi har sol i dag men det är lite halvkyligt. Hörde att det kommit snö i Umeå, vart tog sommaren vägen? Tyckte nyss det var vinter. Jag borde bo utomlands i värmen. Hatar kyla.
Alex till Sthlm för att dansa i dag tack och lov att mormor kan möta upp när man fortfarande känner sig lite seg.
Har gått ned 4 kilo på en och en halv vecka utan att banta, det är inte konstigt att man blir lite yr i huvudet i bland. Har alltså 11 kilo kvar till min ordinarie vikt. Men tar det lungt jag lovar.
Nu vill C ha lunch.
Sköt om er, kram k

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

gormtanten

Jag är 41 år och har 3 barn,en född oktober 2010,, en kille på 11 år och en tjej på 17år. Sambo sedan 22 år tillbaka - vi har alltså inte lyckats gifta oss. Jobb 50 % och reumatism 50 %. Sonen på 10 år har grav språkstörning och lätt utvecklingsstörning. En man som Al Bundy. Det stora intresset är dans och godsaker men kommer mest att blogga om sådana saker som stör mig, kanske mest för att få skriva av mig o kanske för att jag någon gång ska ta tag i saken och förändra livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela