gormtanten

Snack om allt och ingenting. Precis som alla andra ointressanta bloggar:)

Läkare

Publicerad 2012-04-05 21:17:40 i Vardag

Har varit och träffat läkaren med King. Utredning om hans otroliga törst. Ska och lämna prover på tisdag eftersom det är helg. Al har tagit med sig pojkarna till farmor över natten och jag skulle ha jobbat. Klassen blev inställd så nu är jag på väg hem igen. Tog en promenad med tung väska, köpte kebab till Alex och jag. Lite lyx en skärtorsdagskväll kan vara trevligt. 78:- för två stycken. Är ofantligt trött på att hela tiden tänka på ekonomin men det är ju så det är. Kommer att bli intressant och se hur mycket jag sover i natt och när jag vaknar i morgon när jag inte kommer att väckas 4-5 ggr.
Kram k

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

gormtanten

Jag är 41 år och har 3 barn,en född oktober 2010,, en kille på 11 år och en tjej på 17år. Sambo sedan 22 år tillbaka - vi har alltså inte lyckats gifta oss. Jobb 50 % och reumatism 50 %. Sonen på 10 år har grav språkstörning och lätt utvecklingsstörning. En man som Al Bundy. Det stora intresset är dans och godsaker men kommer mest att blogga om sådana saker som stör mig, kanske mest för att få skriva av mig o kanske för att jag någon gång ska ta tag i saken och förändra livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela