gormtanten

Snack om allt och ingenting. Precis som alla andra ointressanta bloggar:)

A-kassa

Publicerad 2013-04-11 08:35:16 i

Fortsatt strul. Fick tillbaka alla veckoredovisningar från förra året där de ber mig skriva om allting.
Vem vet hur man jobbade förra året?
Timme för timme i 365 dagar och om jag inte fyller i så kan jag bli avstängd. De anser att om jag jobbar en timme ska de skrivas upp som två eftersom min lön är hög. Jo men det är ju inklusive semesterersättning och allt annat. Måste specificera min undervisningsskyldighet per månad....
Men jag har ju inte sådan anställning.
Det finns energitjuvar i mitt liv. Lärarnas A-kassa är en sådan. Blir så fruktansvärt trött men blir återbetalningsskyldig av förra årets pengar om jag inte gör det.
Bara att ägna dagen att lyckats klura ut detta.
Kram k

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

gormtanten

Jag är 41 år och har 3 barn,en född oktober 2010,, en kille på 11 år och en tjej på 17år. Sambo sedan 22 år tillbaka - vi har alltså inte lyckats gifta oss. Jobb 50 % och reumatism 50 %. Sonen på 10 år har grav språkstörning och lätt utvecklingsstörning. En man som Al Bundy. Det stora intresset är dans och godsaker men kommer mest att blogga om sådana saker som stör mig, kanske mest för att få skriva av mig o kanske för att jag någon gång ska ta tag i saken och förändra livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela